Ajshil: Oresteja (gledališka predstava) | 2. ponovitev

oresteja-banner-620
  • Predstava traja 75 minut in nima odmora.
  • Vstopnice lahko rezervirate z sms sporočilom na telefonsko stevilko: 030459383
  • Ime in priimek, datum ogleda predstave in količino vstopnic
    Primer: JANEZ NOVAK, 22.2.2016, 2 vstopnici.
  • Blagajna se odpre uro pred predstavo, dvig oz. nakup vstopnic je možen na blagajni Bazena do pol ure pred predstavo; v nasprotnem primeru se vstopnice sprostijo.
  • Cena vstopnice z rezervacijo: 10 € / cena vstopnice na dan dogodka brez rezervacije: 13 €

 

Ajshil, ORESTEJA

 

REŽIJA IN SCENOGRAFIJA: Ajdin Huzejrović
ASISTENTKA REŽIJE: Lara Drinovec
DRAMATURGIJA: Judita Polak
ASISTENT DRAMATURGIJE: Ajdin Huzejrović
KOREOGRAFIJA: Lina Golob
KOSTUMOGRAFIJA: Neža Iskra, Ajdin Huzejrović
SVETOVALKE ZA GRŠKO MITOLOGIJO: Jelena Ristejić. Lana Matejić, Dragana Balić, Danica Maksimović, Gabriela Ađić (1. semester dramske umetnosti, Nova akadmeija umetnosti, Beograd)
GLASBENA OPREMA: Ajdin Huzejrović
GLASBENA SPREMLJAVA: Ambrož Drinovec
OBLIKOVALEC SVETLOBE IN ZVOKA: Marko Koren
INSPICIENTKA: Nina Furlan

 

IGRAJO:
DOLINAR Jošt, DRINOVEC Lara, DRINOVEC Ambrož,EL – ASRAG Magda FURLAN Nina, HUMERCA ŠOLAR Ana, KOLBL Lovro,LUZNAR Tim, MEHIĆ Zehra, NAHTIHAL Marcel, PINTAR Maša, POTOČNIK Izabela, STEVENS Martin Adam

 

NEZNOSNA LAHKOST BIVANJA
ALI KDO BO MENE LJUBIL ?

 

“Človek z izgubo zasebnosti izgubi vse. In človek, ki se odpove svobodni volji, je pošast.” – Milan Kundera, Neznosna lahkost bivanja.

 

Oresteja je najstarejša ohranjena trilogija, ki jo poznamo. Ljubezen in sovražtvo, sta dve najstarejši čustvi, ki ju poznamo. Boj za nadvlado in preživetje, je najstareši boj, ki ga poznamo in vendar se vsa ta čustva in iskanje samega sebe pod svobodnim soncem, prelivajo v selherno sekundo našega življenja.
Tema Oresteje je krvno maščevanje iz katerega pa, kot pravijo strokovnjaki, izhaja tema matriarhata in patriarhata, odnosa, ki prav tako že od začetka meša domišljijo in buri duhove. Moški ali ženska? Oče ali mama? Koga bolj ljubimo, kadar ljubimo in zakaj? Kdo bolj ljubi in kako?
Pa vendar tema te predstave ni samo boj med moškim in žensko in potovanje izgubljenega sina do krone. Oresteja je veliko več.
Če smem zdaj k stvari pristopiti kot režiser tega dramskega besedila, lahko rečem, da sem prvotno izhajal iz čustva, ki me najbolj objema zadnja leta – osamljenosti. Nebojša Pop Tasić je zapisal v svoji drami Kabaret Marlene sledeče: “Biti sam ni isto, kot biti osamljen”. Ta replika zareže vame in preseka cikel pravilnih misli za režijo Oresteje, ki so mi jih bile napeljale teorije režije in Poetika. Kaj pa če …
Kaj pa če človek reagirara in deluje tako, kot deluje, iz enega samega razloga? Iz osamljenosti, ki jo poskuša zapolniti z drugimi stvarmi – z bojem za oblast, z maščevanjem. Vse samo zato, da bi odstrl misli drugam, ne k sebi. V tem besedilu enkrat samkrat nihče nikomur ne izreče ljubezni ( razen otroka mrtvemu očetu), kar je za besedilo te razsežnosti žalostno.
Človek je res zver, kadar je osamljen. Takrat grize in ubija, da bi za trenutek pozabil ta občutek …

 

Režiser predstave: Ajdin Huzejrović

 

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo le-teh. več informacij

Na spletnih straneh Bazena Kranj uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih

Zapri